Naskah SOSIAL 4 orang VERSI:SUNDA

Naskah SOSIAL 4 orang VERSI:SUNDA

4 Orang Drama
Judul Saran Ti Friends Tema: Sosial (silaturahim) Total matak: 4 urang karakter: Regi: Bageur (di pikaresep disarankan) TEJO: Bageur (di pikaresep jeung kahadean) Diki: Jahat (kawas jelema menjahili) Panji: Bageur (Kawas lamun salah sahiji tegoran-Na)
aliran Drama
Dina isuk-isuk ieu persis di hareup imah Regi,Panji,Diki jeung TEJO keur dirakit. Teu lila sanggeus Ani kaluar ti imahna ngadéngé tilu babaturanana nu galecok di hareup pakarangan-Na.
Dialog Aksara Drama


Regi:
Baraya, aya naon ieu? Kok tumben gerumpi anjeun di hareup akau imah .. teu nelepon kuring deui?!


TEJO:
Kuring masih daék nelepon anjeun, tapi kamunya wrote nu geus geus mucunghul. No hiji kajadian anjeun ayeuna, An?


Regi:
Taya sahijieun hayang tuh .. weve ngajak mana bakal ménta kuring naha kuring mikir cara kawas éta?


TEJO:
Teu bener, kuring cuman nanya aja .. Muhun, sapa nyaho ngan di mana rek kitu, maneh kajadian biasana rame.


Regi:
Euweuh bener, ayeuna mah kakara cicing di imah.
Ujug-ujug Jordi nepikeun gagasan-Na ka babaturan-Na pikeun Lela ngejahilin nu biasana lulus di hareup imah Ani.

Diki: Hey babaturan, kuring kungsi boga pamanggih ya!

Panji: Pamanggih tu fuck?

Diki: Biasana jam sgini Lela pasti ngaliwatan dieu, kumaha lamun urang kerjain manéhna. Teu satuju?

Panji: Lela ngerjain?! Ah .. Anjeun gaduh pisan nasty atoh jadi jelema!

Regi: Iya tuh .. naha naraka kaluar anjeun tuh kahiji kungsi robah, Di. Ti proyék munggaran hayang ngejahilin urang terus!


Diki: Keunwae .. emang hobi teh. Nani usaha resuscitate umur nya Jordi anu geus ngancik heubeul 17 taun, tapi manéhna masih ngan kawas barudak


TEJO: Jordi, ye tu sacara geus sawawa, kudu boga tabiat goreng nu geus napel diri nu tos beransur ngiles, teu komo sigana beuki jadi.

Regi: Tuh .. ngadangukeun Nani ngomong, anjeun kudu bisa jadi tuh leuwih dewasa, sarta kabiasaan anjeun anu kawas ngejahilin urang bit ku sedikut kudu hilangin. Sabab putrana Jordi ieu nekad jeung diaku ka ngaganggu batur, mangka manéhna teu nasihat mengedahkan babaturan-Na.

Diki: Ah ,,, anjeun acuh!

Ningali sikep nu Jordi  teuing teu sadar ngeunaan kabiasaan goreng-Na, Dendi oge usaha nyadarkeun Jordi.

Panji: jail mah bisa aja, Jordi. Tapi, lamun teu kaleuwihan nya hnteu alus ogé. Lela budak nya oge bageur jeung tenang, teras kenging boga jantung jadi Anjeun hoyong pikeun berpungsi dina manéhna. Emang salah manéhna naon?


 Regi: Bener bener naon nyebutkeun Dendi. Persis basa kuring pas ngelihat hate Lela aya komo rasa hiba.

Diki: iba?  naha anjeun kudu ngarasa iba?

Regi: Lela ayeuna teh geus teu boga indung a. Manéhna sehar poé waktu méakkeun pikeun mantuan dagangan bapana di pasaran teh. Nu Jordi Lela anyar nyaho lamun geus teu boga indung a. Dédéngéan warta, Jordi kahayang premanisme Lela datang ka euweuh.

Diki: Oh .. kitu enya .. sorry for ya si Lela! Ya geus kuring mah, jangji Kaula teu kamana ngejahilin atawa ngerjain Lela deui.

TEJO: Good ieu, tapi teu ngan di Lela dong! Sarua sing saha bae nu bisa jadi teu goblog. Éta dosa.
Regi: Bener eta!

Diki: Ah .. anjeun guys saeutik saeutik dosa! Saprak harita, Jordi've kungsi ngaganggu Lela deui, tapi watek bad masih unchanged. Jordi mindeng nyieun gangguan di kampung sarta ogé disekolahan. NB: Semoga membantu Tugas kaliaan guys! Posted by: FikryFadil Youtube chanel +fikry ALCRZ  SUBSCRIBE !!!

Naskah Drama 2 orang Versi:B.SUNDA

Naskah Drama 2 Orang

Judul : Drama Persahabatan Motivasi Teman Saat Sedang Bermasalah !
 Pemain DRAMA : 1.starla 2.juane
 Verse : BAHASA INDONESIA

 Starla: Kenapa kamu muram hari ini?


Jeane: Aku ada masalah ..

Starla: Masalah apa? Coba kamu kasih tahu aku,Mungkin aku bias membantu.

Jeane: Sudahlah, ini masalah rumit kok.

Starla: Yang namanya masalah pasti rumit. Udah deh, kamu bilang apa masalah kamu. Jangan menyimpan masalah sendiri, apa gunanya aku sebagai teman kamu kalau tidak bias diajak berbagi sesaat kamu susah.

Jeane: Sudah beberapa bulan ini` orang tuaku tidak akur . Setiap harinya mereka kerjaannya bertengkar terus . Aku stress banget, mau melereraikan kedaan juga tak kuasa.

Starla: Sebenarnya apa yang memicu pertengkaran mereka?

jeane: Tidak jelas juga. Intinya mereka sudah tidak sehati, dan ingin menjauh satu sama lain.

Starla: Keadaan seperti yang kamu rasakan bisa menimpa siapa saja. Kamu yang sabar,berdo’a,dan berusaha merukunkan orangtuamu lagi.

Jeane: Maunya sudah pasti begitu tapi apa mungkin. Kalau mereka sudah otot-ototan semua hanya amarah yang ada dalam benak orang tuaku.

Starla: Siapa saja yang tengah bermasalah apa pun pemicunya, pasti akan bersikap seperti itu.

Jeane: Iya, tapi aku nggak sanggup terus terusan menjalani hari-hari seperti ini

Starla: Setiap manusia pasti mengalami yang namanya masa-masa sulit. Orang dituntut untuk mencari solusi dan bukan ikut terbenam dalam kondisi yang menyulitkan.

Jeane: Kamu benar, tapi tidak semudah itu untuk menghadapi semua ini. Setiap hari yang terdengar hanya pergaduhan dan pergaduhan.


Starla: Tidak ada masalah yang tidak bias di pecah kan, begitupun dengan masalah kamu. Meski ini menyangkut orangtua kamu, ia pasti aka nada jalan keluar nya, Berdo’a lah,mohon pada yang kuasa agar semua bisa kembali seperti sedia kala.

 Jeane: Terimakasih Del, Kamu memang sahabatku yang paling mengerti kondisiku. Aku akan berusaha untuk mencarikan solusi buat orang tuaku agar mereka bias akur kembali .
Judul: Drama silaturahim Motivasi Ayeuna Keur aya masalah babaturan!  Pamaén drama:
1.starla 2.jeane
VERSE: BAHASA SUNDA
Starla: Naha anjeun murem ayeuna?

Jeane: Kuring boga masalah ..

Starla: Naon masalah? Coba nyaritakeun kuring, Meureun Aku bantuan bias.

Jeane: masalah Atoh, ayeuna teh bener nyusahkeun.

Starla: Ngaran pasti masalah pajeulit. Geus deh, Anjeun ngabejaan ka kuring naon masalah Anjeun. Ulah nyimpen masalah sorangan, naon titik kuring minangka babaturan Anjeun upami teu bias hésé pikeun ngabagikeun sareng anjeun teu lila.

Jeane: Hayu urang geus sababaraha bulan ini` kolot mah teu akur. Saban poé maranéhanana terus tarung karyana. urang stress ih bakal melereraikan kedaan ogé kakuatanana.

Starla: Sabenerna naon dipicu argumen maranéhanana?

Jeane: Teu mupus ogé. Intina maranehna geus teu mikir sapuk, sarta hayang meunang jauh ti silih.

Starla: Hal kawas nu ngarasa bisa lumangsung ka saha. Anjeun sabar, solat, sarta nyoba ngarukunkeun kolotna deui.

Jeane: Kuring hayang eta pasti jadi tapi naon meureun. Lamun maranehna otot-ototan sadaya ngan anger nu aya dina pikiran kolot mah.

Starla: Saha dina kasulitan naon pemicu, eta bakal kawas éta.

Jeane: tapi kuring teu bisa terus terusan ngaliwatan poé kawas ieu

Starla: Unggal mahluk manusa kudu kali ngaran hésé. Jalma kudu manggihan solusi jeung teu ilubiung dina kondisi hésé.

Jeane: Anjeun geus bener, tapi teu gampang pikeun nyanghareupan sagala ieu. Saban poé aya ngan pergaduhan jeung pergaduhan.

Starla: aya masalah anu teu bisa di beubeulahan, sakumaha ogé jeung masalah Anjeun. Sanajan masalah kolotna Anjeun, manéhna pasti bakal aya jalan kaluarna nya, solat lah, menta dina daya yén sadaya bias deui sapertos biasa.

Jean: Hatur nuhun Del, Anjeun teu sobat nyaho kaayaan maranéhanana. Abdi gé coba pikeun manggihan leyuran jeung kolot mah ambéh maranéhanana anu bias sapanjang deui.



NB: Semoga membantu Tugas kaliaan guys! Posted by: FikryFadil Youtube chanel +fikry ALCRZ  SUBSCRIBE !!!